Tack


tack för igår älskling. Hoppas du hade det mysigt:). Det hade jag:D Är glad att din syrra bjöd mig på sitt och hennes nyblivande mans brölopp. Blev chockad först men det var ett nöje:D. Älskar dej bajbe. Din familj är allt guld värda:). Har aldrig mått så bra i nåns familj som din.. Nu sitter man vid datan och väntar på att älskling ska komma hem men det är drytg att vänta. Kan gå och lägga mig igen så trött jag är:D Men måste äta frukost och lite smått och gått:D Älskar dej Älskling är så glad att jag har dej.<3

Kommentarer
Postat av: Mattias B

Du åt ju inte frukost innan jag kom hem från jobbet hehe skönt att höra att du trivs i min Famn och min Familj :)Kyss Älskar dig

2010-04-11 @ 22:41:20
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0