Tack älskling<3



Tack älskling för att du finns:). Vad hade jag gjort utan dej? Du hämtade mig igår för mådde inte bra:( Låg i min säng och bara grätt som fan viste inte vad jag skulle göra.. Ingen pratade där hemma kände mig inte välkomen hem igår. Jag var helt nere fick så ont i magen:(. Men så rignde jag pappa och han försökte göra mig glad men det gick inte:(. Men jag sitter vid älsklings data fast är rätt seg nu:p Men jag pallar inte sova. Älskar dej älskling<3
Men ska försöka gå till skolan i morgon om jag mår bättre men måste det för ska till min psykolog i morgon sen ska jag prata med socionemen i morgon fast vill ju inte det:( . Men hoppas jag får träffa min älskling i morgon för vägrara vara hemma. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0