Hanna o mitt snack på msn

vill ha här, så jag bara kan krama om dej & pussa dej, ♥
snart har de gått ett år sen du försvann, de har varit ett jobbigt år.  
jag saknar stunderna, dragkampen allt.  
skulle jag ha dej här nu skulle jag aldrig släppa taget om dej, ♥
de känns som att du är så långt borta &
du kan inte längre trösta mej med din närhet..  
kommer aldrig glömma dej,
vi ses en vacker dag,
jag tänker mycket på dej,
min älskade vän, ♥

Josse  4 maj 2009 omkom du Emma Jonzon<3 Älskar dej Mattias<3 says:
nawe vad gulligt skrivit
johanna,   says:
tack så mycket   
de har varit en jobbig tid för men saknat alla jag mist som stöttade mej oxå, jättemycket den senaste tiden, Simba, Bamsen, Siv
Josse  4 maj 2009 omkom du Emma Jonzon<3 Älskar dej Mattias<3 says:
förstår jag om en månad så har det gått 1 årsen emma omkom
johanna,   says:
de är inte över än, tänker mycket på alla dom. vet inte varför de bara har blivit så   
näää usch,   vad hemskt, så fort de gått.   
Josse  4 maj 2009 omkom du Emma Jonzon<3 Älskar dej Mattias<3 says:
jag förstår dej har tänkt på min systerdotter men kan inte har vissat det idag..
japp det har runnit iväg bara för 11 månader sen så var dom på dop o det var dagen innan
hanna

Hanna och jag pratade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0