Fredag

Idag är det fredag och har varit hemma i  tre dagar bara för jag har haft ont i huvudet.. Jobbigt:/. Men har varit en underbar vecka med älsklingen <3. Kommer att sakna han när jag ska på lägerskola:( Ska dit måndag och tisdag kommer hem onsdag:). Men får se vad som händer tydligen så har mamma saknat mig så får väl träffa henne lite:). Ungefär två månader kvar sen kommer syrrans lilla till världen typ i juni efter midsommar:). Mysigt med en ny  i familjen:). Men kommer alltid att ha emma vid min sida<3.

Älskling ska jobba så får sitta vid hans data idag typ:). Sen när han kommer hem så ska vi kolla film sen blir det street race:P. Älskar dej älskling jätte mycket du e min underbara kille<3



Josefin Nilsson älskar sin mattias<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0