För min ängel<3

Ung flicka omkom i trafikolycka

En femårig flicka omkom på måndagsmorgonen efter en trafikolycka mellan en personbil och en mindre lastbil i Ängelholm.



ÄNGELHOLM. Polis och ambulans larmades 07.14 till korsningen Vejby byaväg och Vejbystrandsvägen i Ängelholm. Flickan färdades tillsammans med sin pappa när de kolliderade med en mindre lastbil. Orsaken till krocken är i dagsläget oklar.

Både flickan och hennes pappa fördes med ambulans till Helsingborgs lasarett. Flickan avled en timme senare. Pappan uppges ha svåra men inte livshotande skador.

Sen skrev jag dessa kommentare på hd:(
Stor saknad
Det är en stor saknad av att du lämnade oss.. Jag mins varje stund du var med mig sen du var bebis. Mins när du somnade i min famn det älskade jag mest<3 Kommer alltd att älska deej.. Måste vara en stark o glad för din skull men kan inte fatta att du kom till jorden som en härlig bebis sen lämnade du oss i en tragisk olycka. Du var min alldra bästa och älskade systerdotter<3 Jag tänker på våra studner tillsammans vill bara fatta att dom är borta men det kan jag inte gumman<3 Du e där du är<3
Älskade systerdotter
Kan inte tänka att du har lämnar oss i sorg och saknad.. Tänk alla dina vänner o familj.. Vi kommer alltid att sakna dig min Älskade systerdotter.. Puss o kram Din moster Josse 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0