Dålig dag

Det började ju dåligt oxå. Sa till roine igår att jag skulle åka med han till bussen tydligen hade han glömt mig:(. Så fick gå till bussen men fick iallafall promenad:D sen så var inte skolan öppen ens när man kom som vanligt utan en av vaktis på skolan fick öppna för mej. Sen så stod jag vid datan ett tag sen blev det frukost med robert som vanligt typ. Min dag var den sämsta någon sin:( varför varför kom du upp i mina tankar bara sådär:( du försvann inte jag grätt som bara den visste inte vart jag skulle hän:( jag bara sa förlåt hela tiden till Mattias för nåt jag inte hade gjort men kändes som ja gjorde det hela tiden:( men jaja han kom o jag fick berätta för han:( älsakr verkligen dej älskling<3. Jag är helt slut nu mår inte så bra men gör mitt bästa av det:( Älskling kom och hämtade mig idag på bowlingen hade igentiligen inte bestämt men blev så. Så nu sitter jag vid hans data o camar med hanna men ingen av oss ser glada ut idag:/ Älskar er som fan båda två Hanna och Mattias:D<3 Ni betyder för mig ska aldrig lämna er<3 Att tänka på dej emma gör ont i kroppen. Fick sån smärta fattar ej varför:(. Min smärta blir vara jobbigare än vad den är:(<3
Jozzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0