Dålig dag

Vaknade av värsens smärt först ville killen köra mig till skolan. Men jag bara jag ska inte dit mår ej bra jag har mina tankar där dom inte ska vara:(. Men så ringde pappa o han fröståd mig jag mår dåligt för en sak o det kan jag själv förstå. Snart så kommer den hemska dagen då allt hände:(. Jag är så trött på att lida. Men jag fick åka till skolan och prata med lärare där som förståd mig jag satt o grät som fan. Skade gjorde jag oxå. Ja idag blir det att ta det lungt vara med killen. Åka till Bakåkra för att kolla din grav sätta en blomma ska möta pappa där oxå. Sen så ska vi hem till famor o va med henne ett tag. Jag ska säga en sak älskar min pojkvän o pappa mer än allt<3. Mamma förstår inte att man kan må dåligt:/. Men kommer in bilder på Emmas grav så vet alla att jag och killen var där idag:(.<3 Älskar o saknar dej Emma <3




Detta är min ängel älskar henne mycket kan bara fälla många tårar för hennes skull<3




Hon är där uppe nu kan ej fatta det<3. Hon var vår älskade Emma som älskade att simma o vara med sina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0