15/3-10 blev det vi



Den dagen glömmer jag aldrig då det blev vi bajbe:D<3. Är sjukt glad att vi träffades:D den 14 mars för första gången:P
Sen på Månadag så hämtade du mig på skola hur lyckat var inte det:). Är så sjukt underbar att jag har dej. Mitt hjärta brinner för dej.
Jag mins min första puss det var i min säng:), Hehe men sen var du tvungne eller som du sa att jag kastade ut dej för att jag skulle sova. Men du kunde ha sovit hos mej:). Men hela den veckan var vi då kändes det underbart. Du gick upp tidigt för att köra mig till skolan Du gjorde det hela veckan plus du hämtade mig:). Ska aldrig glömma det bajbe<3.
Josefin nilsson är kär ingen på nytt:) Trodde aldrig det:)<3
Mattias jag älskar dej för varje dag som går och går<3. Du gör en glad man kan inte vara ledsen när man är med dej<3.

14/3-10 träffades vi på ditt jobb för förtsa gången vi sa hej snabbt sen gick jag:D
15/3-10 kom du hem till mig och var med mig och pratade med mamma:) sen blev det vi(:<3

Får ej glömma hur vi började prata. Var på bilddagboken  hittade dig där. Då började jag att skriva till dej.
sen så fick jag din msn så fortsatte det så. Men så hade du en tjej som inte är klock i huvudet hehe. Men så tog det slut o du började prata mer med mig:). Du ville inte skriva puss först fast jag gjorde det:D. Hehe
Men du tyckte synd om min hund..

Sen måndag den 15/3-10 var det klart vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0