Sjuker

Har varit hemma i två dagar bara för jag har varit sjuk. Jobbigt är det. Men vad gör man när man kommer till kritan och blir sjuk? OCh så har man bråkat med sitt ex igen kulkul så länge var man vänner. Men bryr mej inte. Har ju min ola älskar han jätte mycket. Ska aldrig läman han. Han är den som finns för mej<3. Och så har jag mina vänner förstås. Älskar dom lika mkt som jag älskar min ängel ( emma min systerdotter) Ingen kan ta hennes plats i mitt hjärta där blir hon alltid. 4 maj blev du min lilla söta ängel. Och det kommer du alltid att vara<3

Den dagen det blev vi älskling glömmer jag inte<3 älskar dej mega mycket<3. Saknar dej varje dag som går och går<3

Emma Jonzon saknar dej alltid du är min lilla ängel<3 Lika så din lillasyster är min ängel<3 Ni två bråkade alltid om mig:D Lämnar aldrig dej o din syster<3 Men du lämnade oss i en tragisk olycka<3 
 
Just nu så sitter jag vid datan och camar med jens:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0