Hemma idag oxå

Så nu har jag varit hemma i tre dagar. Men ska till skolan i morgon! Sen så har jag bara tagit det lungt idag. Pratat lite med folk i tele som min pappa. vi försöker hela tiden komma med nyheter men ofta så gör vi inte det. Vi har pratat för mkt så vi har inget att säga varandra. Nu snart i fyra månader så har jag bara ringt pappa om det har varit problem. Men vi pratade mest  när min systerdotter omkom i en trafikolycka. Då var det mycket prat om det. Jag är trött på att prata med pappa om olika saker så vi ringer för skoj skulle till varnadra. Men jaja är glad att jag har min pappa vid min sida. Nu ska han följa med mej både till ortopeden sen till läkaren för en sak. Jag är rätt trött på mitt liv skulle vilja ha det bättre men som det känns nu så kommer det inte bli helt efter allt trubbel o skit man har haft dom senaste månaderna. Först så toler man inte mjölk o det som är så gott.. Jag vill ju dricka det men går inte. Så nu måste jag äta special kost. Men jag överlever:P Ofta man gör som folk säger.. Jaja nuhar jag skrivit lite idag med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0