Hos sara o skriver med dumlekompis:D

Jag sitter hos sara o sitte vid datan:P Jag har knappt roligt men vi rökar lite vattenpipa gott gott:P Sen så skriver jag med min dumlekompis älskar hon<3 Lämnar aldrig dej gumman<3 Vi två livet ut<3 Jag älskar o saknar dej emma kom hem igen  aldrig ska jag sluta älska dej du e allt jag har o allt jag ber om. Hoppas tro o vilja du ska  hålla fast vid mej<3 Jag är en person som älskar alla mina vänner fattar inte varför dom lämnar mej. Sara jag e glad att du e här jag kan ej leva utan dej min faster:D Jag älskar dej jätte mycket. <3 Hanne du är en vän jag älskar mest för du är den som gör mej glad.. Lova mej att du aldrig går ifrån mej<3. Jag har ett bra liv om det är nån som gör det bra. Jag gillar dej Korreman jag fattar inte varför du är min? jag älskar deeeej  så jävla mycket jag kan inte vara en minut utan dej gubben<3. Jag hoppas det ska vara du o jag men får väl vänta? Så nu orkar jag inte skriva mer. Pusssss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0