grattis emma

Varför varför blir allt fel när man tänker på dej gumman<3 Önskar du var här så jag kunde få hålla dej i min famn<3. Du var alltid mitt stjärntroll vi hade så många fina stunder tsm så jag kan inte leva en minut utan att tänka på dej gumman<3. Jag vil verkligen säga ett ord men han aldrig säga det till dej innan du försvann gumman. Men kommer fälla många tårar på söndag för din skulle gumman. Fäller nån tår nu för att detta är det svåraste att skriva för du är en sån underbar unge som man alltid kan älska<3. Försöker vara så många timmar med din lillasyster för vill verkligen inte mista hon som jag gjorde med dej gumman<3 R.I.P Emma Jonzon<3. Du finns i mitt hjärta o där ska du stanna gumman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0