Fucking liv

Gå inte på folk som e minder än dig själv. Eller mycket svager än dig. Du fattar inget du går bara på folk o gör så.. Älskade dej men vet ej vad jag vågar göra längre. Jag fattar inget längre. Men är glad att man har folk som älskar en som man är o tar den för mig är.  Som idag när jag mådde som sämst på morgonen i skolan så grätt jag som fan. Men så kom alexandra o lina o hjälpte mej. Dom finns där man är o man älskar dom på alla sätt. Skulle aldrig vilja vara utan dom<3 Kommer alltid att älska er.
Emma Jonzon kan ej beskriva hur mycket jag saknar dej<3 Men det e över hela mit hjärta gumman<3 Älskar dej för varje dag som går  o det har jag alltid gjort gumman<3 Kom tillbaka nu gumman min<3 vill inte ha dej i himlen<3

Älskar deeej gubben<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0