Förkyld

Så fucking trött på detta.. Är skit förkyld o det e jobbigt.. Ligger nästan pall hela dagen o då orkar man inget.. Stannad hemma idag ifrån skolan. tror det blir vecka ut. Mår alls inte bra. Har ont i halsen o känner mig febrig. Men sitter ett tag vid datan men det känns tungt o sitta där. Så tänkte lägga mej igen. Släppa ut en hund på alltanen. sen den andra är med mej. Jag måste få tag på mamma så får hon köpa lite hostmedesin  ( Vet ej hur man stavar )till mej.  Sen har jag pratat med pappa idag o han sa inte så mkt att han sa att jag skulle bli frisk för det var alltid jag som fick en jävla förkyling. jaja ska lägga mej nu skriver mer senare idag när jag har sovit lite. Kyss haj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0