Mitt liv

Jag saknar dej emma du e mitt allt jag älskar dej så mkt<3. Varför försvann du?? varför är allt skit?? jag vill verkligen ha dej tillbaka.. Jag fattar inte att dagarna bara går o går utan att du e kvar 6 månade fy fan o dom har varit tuffa månader.Jag vill bara bli bättre men fattar inte varför jag aldrig blir det? folk erbjuder mig att bo hos dom men vågar inte för är rädd för massa skit:(. Men får se vad som händer vad som det leder till:) Men jag får försöka att vara på humör men det går ej så bra:( Men jag vill bara så mkt bara:D Jag älskar verkligen en kille över hela mitt hjärta o han betyder så mkt för mej<3 Första gången jag träffade han jag ångrar inte det en sekund har aldrig varit så glad på sex månader:D jag vill verkligen ha han men så fucking synd att han har tjej men går vidare med det. Men jag hoppas vi blir vänner förlivet för det vill jag verkligen att vi ska vara det. För första gång så har aldrig mina vänner varit där för mej men dom är det fast vi har knappt kännt varandra. Jag är en person med glöd men ibland försvinner det för man tänker. Usch ja nu orkar jag inte skriva mer<3 Pussar älskar verkligen dej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0